МАРКЕТИНГ-ПЛАН КОМПАНІЇ

Для винагороди бізнес-партнерів компанія CHOICE розробила інноваційний маркетинговий план, який є максимально адаптованим до умов ведення МЛМ бізнесу на території України, Казахстану та інших країн СНД.

Унікальність плану полягає в тому, що він містить в собі 2 етапи:

1-й етап: максимальна кількість % нараховується з 1-го рівня Вашої мережі.

2-й етап: максимальна кількість % нараховується з 3-го та вище рівнів Вашої мережі.

Більш детальну інформацію щодо 1-го та 2-го етапів Ви можете дізнатись з журналу по бізнесу

Ви можете самостійно обрати час, коли Ви будете готові перейти з 1-го етапу на 2-й, щоб отримувати максимальний дохід.

КАЛЬКУЛЯТОР МАРКЕТИНГ-ПЛАНУ

Можна оцінити ефективність нашого маркетинг-плану, скориставшись калькулятором. Змінюючи за допомогою повзунків значення трьох розрахункових параметрів (кількість людей, кількість рівнів мережі, середню суму закупівлі в балах) і перемикаючись за допомогою кнопок з 1-го на 2-й етапи маркетингового плану, Ви відразу ж зможете побачити підсумкові бали та суму Вашого місячного доходу від мережі.

По скільки людей запросите Ви та ваші партнери?
3 партнера
 
Якою буде середня закупівля у вашій структурі?
80 балів
 
Скільки рівнів буде у вашій структурі?
3 рівня
 
Який у вас буде маркетинг-план?
Перший маркетинг-план
 
  • Перший маркетинг-план
  • Другий маркетинг-план
У вашій структурі буде 39 чоловік, структура буде приносити 192 бали, що дорівнює 1152 грн. за місяць.

У таблиці наведена деталізація розрахунків за кожним рівнем Вашої мережі від I до V: кількість клієнт-менеджерів, дохід з кожного клієнт-менеджера даного рівня в балах, підсумкові бали на кожному рівні.

РівеньIIIIIIIVV
Кількість клієнт-менеджерів на рівні     
Дохід з одного клієнт-менеджера на рівні, бали     
Разом з усього рівня, бали     

ПЕРЕВАГИ МАРКЕТИНГ-ПЛАНУ КОМПАНІЇ

А. У відповідності з маркетинговим планом компанії CHOICE Ви будете отримувати комісійну винагороду до 5-го рівня включно, навіть не маючи лідерської кваліфікації, просто зробивши активну закупівлю (практично у всіх МЛМ компаніях лідерські кваліфікації введені, починаючи з 1-го рівня).

Б. Маркетинг-план компанії CHOICE не передбачає на жодному з етапів відділення лідерів з їх структурами (у переважній більшості МЛМ компаній даний пункт має місце). Таким чином, забезпечується гарантія стабільності та зростання Ваших винагород.

В. Надання права отримувати комісійну винагороду не залежить від обсягу продажів вашої мережі. Комісійна винагорода нараховується кожному, хто зробив будь-яку закупівлю у поточному місяці. Щоб отримати 100% комісійної винагороди, необхідно зробити закупівлю на 80 балів за своїм комп’ютерним номером.

Г. Маркетинг-план компанії CHOICE розрахований на максимальні виплати, відсоткові відрахування з кожної мережі складають до 56% від суми балів.

Перелічені вище умови нашого маркетингового плану забезпечують швидкий і стабільний ріст бізнесу — доведено на практиці!

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Якщо хочете отримати більше інформації про маркетинг-плані компанії CHOICE – завантажте журнал по бизнесу.